featured

1.מה הם האיזורים אותם המרכיבים מכסים?

אנו מכסים את כל איזור המרכז ,מאשקלון עד חיפה בשירות הרכישה הובלה והרכבה ,להצעת מחיר נא צור קשר.

2.מתי אני משלם?

התשלום נעשה במעמד קבלת המוצרים, במידה ולא נוכל לגבות את התשלום בביתך אז במעמד ההזמנה ניקח את מספר כרטיס האשראי שלך כביטחון בלבד .ניתן לבחור כיצד לשלם במזומן , אשראי,צ’ק מזומן או ההעברה בנקאית.

3.מתי תוכלו להגיע?

בתאום מראש נוכל להגיע בכל שעה שנוחה לכם בין השעות 08:00-18:00 בימים א-ה.

4.מה אם אני רוצה רק הרכבה?

אין בעיה!! פשוט צור עימנו קשר לתיאום השעה שנוחה לך.

5.מה אם אני רוצה לראות את המוצר בחנות ולהשתמש בשירותי המרכיבים?

מצוין! תאם איתנו מראש ונוכל אף לסייע לך בהכנת הרכישה.

6.מתי הכי מוקדם שתוכלו להגיע?

נעשה מאמץ עילאי לשרת אותך תוך ימים ספורים מרגע ההזמנה, המרכיבים יודעים שהזמן שלך חשוב!

7.האם אתם נותנים אחריות?

המרכיבים נותנים לך אחריות של 12 חודשים על ההרכבה אך אחריות על הרהיט ניתנת ע”י איקאה באמצעותנו.

8.מה אם לאחד הרהיטים שהזמנתי יש פגם בייצור?

במידה והרהיט פגום אנו ניסע ונחליף אותו בעבורך ללא תוספת מחיר! אין שום סיכון!
שביעות הרצון שלך מובטחת!

9.אילו רהיטים אתם מרכיבים?

ככלל אנו מרכיבים כל סוגי הרהיטים מכל הרשתות המובילות: איקאה,הום סנטר אייס ועוד…

10.מה אם אני צריך קטלוג מוצרים?

פשוט מאוד,הקטלוגים מופיעים באתרי הרשתות:קטלוג איקאה,קטלוג אייס,קטלוג הום-סנטר.

11.מה קורה עם האריזות של המוצרים לאחר שתסיימו ?

בגמר העבודה המרכיבים לא יעזבו את ביתך עד שלא יהיה נקי כמו לפני ההרכבה והקרטונים יושלכו לפח המיחזור,פשוט לא תרגיש שהיינו.

12.האם המרכיבים הם חלק מאיקאה?

לא,המרכיבים היא חברה חרוצה שרוצה להביא למהפכה בשירות לצרכן הישראלי.

13.האם המרכיבים נותנים שירות גם לעסקים?

ודאי המרכיבים נותנים שירות לעסקים קטנים וגדולים כאחד ,חשבוניות תונפקנה בהתאם, צרו קשר markivim@gmail.com.

קישורים  עמוד ראשי-רכישת איקאה

מרכיבים המלצות